Zakelijk organiseren

Je besteedt waarschijnlijk een groot deel van je tijd aan je werk. Met het goed inrichten van je werk en je werkplek kun je dan ook veel winst behalen. Op het gebied van effectiviteit, productiviteit, focus en werkplezier.

Misschien is het inschakelen van een professional organizer niet het eerste waar je aan denkt als het gaat om je werk. Maar ook op zakelijk gebied kan het ook zo waardevol zijn om een expert mee te laten kijken naar je huidige manier van werken en hoe het beter kan.

Een overzichtelijke werkplek en een goed werkbaar systeem helpen jou om je op de inhoud van je werk te richten.

Zakelijk organiseren

  • Administratie ordenen (digitaal en/of op papier)
  • Een administratiesysteem opzetten
  • Het inrichten van een (thuis)werkplek
  • Structuur aanbrengen
  • Grip krijgen op je agenda
  • Timemanagement

De sessies zijn volledig afgestemd op jouw hulpvraag. Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Hoe ziet een zakelijk organizing traject eruit?

Sessie 1: Stand van zaken

Met jouw hulpvraag als basis brengen we de hele situatie in kaart. Waar loop je tegenaan? Waar is winst te behalen? Wat is daarvoor nodig?

Sessie 2: Fysieke werkplek

We gaan aan de slag met je (thuis)werkplek. Het doel is om die zo in te richten dat het motiveert en stimuleert om gefocust te werken.

Sessie 3: Systemen opzetten

Hoe zorgen we ervoor dat zowel de fysieke als de digitale werkplek overzichtelijk en werkbaar blijven? Dat doen we door het opzetten van systemen die werken voor jou.

4+5: Administratie op orde

Heb je veel papieren liggen? Of is je mailbox ontploft? We maken een start met het opruimen hiervan. Ik leer je hoe je deze (digitale) stapels aan kunt pakken zonder overweldigd te raken. Afhankelijk van de grootte van de opgave besteden we hier 1 of meerdere sessies aan.

6. Bijsturen en evaluatie

Hoewel ik het heel leuk vind om regelmatig samen met jou je werkplek te organiseren, is het doel uiteraard om zo snel mogelijk toe te werken naar zelfstandigheid. Na de eerste 5 sessies heb je de basis en de kennis om zelf verder te gaan. We plannen bewust wat extra ruimte tussen sessie 5 en 6 zodat je kunt ervaren waar je nog tegenaan loopt. In de laatste sessie gaan we met deze punten aan de slag, zodat je daarna vol zelfvertrouwen en energie aan de slag kan met je werk.

Doordat ik met een frisse blik naar jouw situatie kijk

kunnen we samen hele mooie stappen zetten.

Wat je kunt bereiken?

"Doordat er direct een onderscheid werd gemaakt tussen belangrijke en zaken met minder prioriteit, werd snel orde in mijn chaos gecreëerd. Daarnaast heb ik van Saskia een handig systeem geleerd om vanaf nu de komende administratie snel en makkelijk bij te kunnen houden."

Tjarda - Leiden

Zakelijk organiseren

  • Administratie ordenen (digitaal en/of op papier)
  • Een administratiesysteem opzetten
  • Het inrichten van een (thuis)werkplek
  • Structuur aanbrengen
  • Grip krijgen op tijd en agenda
  • Timemanagement

De sessies zijn volledig afgestemd op jouw hulpvraag. Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.